Honnan jönnek ezek a különleges színek?

Tegnap este esett a hó Budapesten. Önmagában ez nem nagy dolog, de felnézve a Mátyás templomra, mégis egy nem mindennapi dolgot vettem észre. Nem sárgán, hanem különböző színekbe úszott az egész Templom. Nem tudtam megállapítani, hogy a hó miatt, ami ráesett a reflektorokra, vagy más az oka, de ilyen színeket a Templomon még nem láttam. Később a Batthányi térről a Parlamenten is észrevettem ezeket a szinkompoziciókat.

Hasonló fényeket szerintem Photoshoppal is meg lehetne csinálni, de ezek természetes fények, nem mesterségesen előállítottak :).

Akinek van ötlete, az írja meg nekem itt:)

Matthias Church
Matthias Church
Ein Gedanke zu “Honnan jönnek ezek a különleges színek?

Kommentar verfassen

