Reggel is égjen a diszkivilágitás

Január elsején munka miatt sétáltam a Duna Parton, amikor feltűnt nekem valami. Jól látom, hogy ég a Lánchídon az összes lámpa? Jól látom, hogy ég a Nemzeti Galéria diszkivilágitása? És jól látom, hogy a parlamenté szintúgy?

Igen, Január elsején valóban égett Budapest diszkivilágitása egészen reggelig. Ha nem véletlenül egy Showder Klubos poén-t valósítottak (Idézet: Basszus, elfelejtettem lekapcsolni a Gellért hegyet), akkor a Szilveszter lehetett az oka ennek a reggelig tartó gyönyörnek. Nekem ez nagyon tetszett és szerintem be kéne vezetni az, hogy legalább hétvégenként, amikor különösen sok turista látogatja a fővárost, égjen a fontosabb épületek diszkivilágitása.

Abból lehet látni, hogy reggel készült a kép, hogy a rakparton és a Lánchíd úttestnél egyetlen egy lámpa sem ég. Semmi nem ég, csak Az Alagút, a Nemzeti galéria és a Lánchíd fényei.

Ti erről mit gondoltok?
Osszátok meg itt, vagy a facebook-on a fotó alatt.

Beállítások:

ISO 400
F 7.1
1/6 sek. záridö
22mm

IMG_0284k

Kommentar verfassen

